onsdag 18. februar 2009

Syk

Nå var det tydligvis min tur til å være syk, noe jeg syns er kjempe kjedelig!
Har hatt hodepine i strekk i 3 dager nå, og nå begynner kvalmen og komme også! :/
Er utrolig kjedelig å ligge hjemme og ikke gjøre noenting, kun ha vondt hele tiden!
Håper bare at jeg ikke blir ordentlig syk, siden jeg skal til Praha på søndagen! Hadde vært kjedelig å vært sånn på tur.. Så vi får håpe jeg blir bedre!
Er tydligvis mange andre som er syke nå for tiden også!

Vet egentlig ikke hva mer jeg skal skrive akkurat nå, siden dagene mine ikke går ut på så utrolig mye annet enn å ligge i senga! Var en tur på butikken istad, og var helt ødelagt når jeg kom hjem! Ikke bra...

Nå savner jeg sommeren rett og slett, savner å gå i sommerklær, være brun, kjøre båt og være med de beste vennene i verden! Så nå håper jeg bare at sommeren kommer fortere enn man tror! Og siden jeg snakker om sommer, så slenger jeg med et bilde jeg laget av når jeg var i syden med jentene mine i fjor <3


Flere enn meg som savner, og gleder seg til sommeren?

4 kommentarer:

Janne sa...

Ja, lengter etter sommeren nå! :)
Så heldig du er som skal til Praha, håper du blir frisk da. God tur <3

Karoline sa...

Jeg også! :)
Jaa, jeg gleder meg! :D Så får håpe jeg er i ordentlig form til da :)
Takk <3

Sara sa...

Gleder meg sinsykt til sommeren! er så lei av regn og snø :/

Karoline sa...

Jeg også! :D
Jaa, samme her! Og nå snør det masse her :(