lørdag 21. februar 2009

Praha <3

I morgen så farer jeg, Guro, mamma og Anne Kristin til Praha! :D
Det gleder jeg meg veldig masse til, tror det blir bra! Skal jeg shoppe som bare det, hvis det er noen bra butikker der! Har ihvertfall hørt at det er Top Shop og en seks etasjes skobutikk! :D Så tror ikke det blir dumt altså.. Hihi.. Gleder meg veldig ihvertfall!
Kommer igjen på Torsdag da, så er jo ikke kjempe lenge, men jeg syns det er helt greit egentlig! Tror det blir bra uansett! Vi skal også bo i en 150 kvadrats leilighet, så det blir nok kult! :D
Så grunnen til at det ikke blir noe blogging på en stund, er ihvertfall derfor! Men da skal jeg legge ut bilder og blogge når jeg er hjemme igjen <3

Legger med et bilde av meg og, jeg har jo trosalt stripet håret! :)
Det ser nesten litt hvitt ut der, men er ikke hvitt altså! Men jeg liker at det er lyst! :D

Men da håper jeg at de som har ferie nå får en bra ferie, så blogges vi når jeg er hjemme! <3

Ingen kommentarer: