torsdag 5. februar 2009

Hennes & Maurits

Sist jeg skulle kjøpe noe på Hennes og Maurits, så valgte jeg sånn at det skulle komme hver for seg når det var klart.. Men, det som var var at øredobbene kom i en egen pakke til sist, og siden de kun kostet 39,50 så var det alt for lite til å komme i en egen pakke!
Det er noe jeg syns er utrolig teit, så da endte jeg opp med å måtte kjøpe en skjorte til, bare for å få øredobbene! Men nå var jeg smart nok til å gjøre at alt kom i en pakke, så nå får jeg klærne i April! Haha. Bare pga de øredobbene jeg absolutt skulle ha! Men men.. Da får jeg de ihvertfall! :)
Legger også ut bilde av de igjen, og den nye skjorten jeg får! :)
Så skjorten på ekte idag, og den var faktisk ganske søt, så det blir bra! Da har jeg noe nytt til sommeren kommer! :)
Nå er det ikke lenge til vinterferien heller, og da skal jeg til Praha fra 22 - 26 februar(tror det er riktig dato..)
Gleder meg utrolig masse! :D Sparer penger til det nå, så da blir det masse shopping hvis jeg er heldig og finner noe! Det var også en 6 etasjes skobutikk der hørte jeg, så det gleder jeg med sinnsykt masse til! :D

Skal du noe spesielt i ferien da? :)

2 kommentarer:

MagnusQtie sa...

jeg vet ikke hva jeg skal i sommer :(
gotta love H&M!

Karoline sa...

Æsj da :( Får håpe du finner på noe gøy! :)

Yeah :)