tirsdag 15. april 2008

Så sitter vi her..

Nå sitter jeg her og lurer på hva jeg skal? Vet at jeg egentlig må gjøre lekser, eller noen matteoppgaver ihvertfall :( Hadde prøve idag, vet IKKE hvordan det gikk! Men vi fikk ha med bok og formelheftet, så det gikk jo litt bedre pga det.. Akkurat nå har jeg veldig lyst til å kjøpe meg en ny vårjakke, nye klær og nye sko.. Trenger det virkelig.. Men tror jeg skal til Oslo en tur snart, så da skal vi se hva jeg finner!
Selvom jeg allerede har 4 par med Kawasaki sko, ønsker jeg meg enda ett.. lurer på disse hvite? :)

2 kommentarer:

Ivana sa...

Det er veldig fine. Har lyst på de i enten svart eller lyserosa.Er så søte :)
Gleder meg til du kommer til Oslo fordi da skal jeg se deg! Håper jeg<3

<3Ivana

Karoline sa...

Jaa :) Enig! Søte sommersko!
Har svarte alt, så lurer på å investere i hvite og!
Jaa, men jeg skal selvsagt si ifra til deg litt på forhånd når jeg skal <3