søndag 20. april 2008


Nå tenkte jeg at jeg ville skrive litt !
Igår var Eirik hos meg, men han dro kl 10 på morran, for han skulle i bakken! Litt kjedelig, men det går bra :) Ser han igjen idag <3
Igår var jeg ute på fest, og det var rett og slett ræva ! :p
Fjortiss faktor til 1000 ! Haha :)
Men nesten litt gøy også, for de bare ramlet rundt og rotet med folk hele tiden! Hehe.. Jaja !
Litt bortkastet penger men..
Det skjedde også noe trist idag, kaninen min Trampe døde :( <3
Han levde i hele 12 år, så vi får håpe han har kommet til et bedre sted !

Ha en fin dag alle sammen <3

2 kommentarer:

Ivana sa...

Så søt Trampe var..er så trist når sånn skjer..Håper det går bra med deg da vennen. Nå skal jeg snart komme til mamma.Må til tannlegen.Men da tenkte jeg at vi kunne kanskje sett hverandre:)

<3Ivana

Karoline sa...

Jaa ! Ja, det var litt trist :( Men han levde et lang liv da :)
ja, da må du sende meg en mld <3