onsdag 26. mars 2008

Mitt andre innlegg


Akkurat nå er jeg litt lei, har hatt masse lekser til i morgen!
Har akkurat skrevet et eventyr om en uvanlig prinsesse som het Britt June. Haha. Det ble vanvittig dårlig, men orker ikke gjøre noe mer med det !
Har også andre lekser til i morgen, men de la jeg litt til side. Får heller gjøre det ferdig i morgen!
Kunne ønske vi hadde hatt ferie noen få dager til, hadde trengt det merker jeg! Nå er det jo 13 uker til sommerferien, og det er jo en evighet :/ Da håper jeg også at jeg får meg en jobb, for å så tjene inn litt penger til sydenturen med jentene i slutten av ferien ! :D Gleder meg som en unge!

Håper også at jeg skal skjønne mer av denne siden, akkurat nå skjønner jeg ingenting! Men men..
Nå tror jeg nesten at jeg legger meg.. :)

God natt !

Ingen kommentarer: