onsdag 27. mai 2009

Snart sommerferie <3


Nå er det snart sommerferie, noe som kommer til å bli kjempe deilig!
Selvom ferien min kommer til å gå mest utpå jobbing.. Skal jobbe på Blaafarveværket i uka og Tomtebo i helgene! Mye jobbing, men trenger pengene! :) Nå går jeg jo også siste året på VGS, så det blir utrolig deilig å slutte der! Kommer nok ikke til å savne skolen stort mye, men alle folkene der <3 til høsten er det ennå usikkert!
Har kommet inn på en folkehøgskole i Gol, på Reiseliv! Blir enten det, eller jobbe et år og tjene litt penger!

Noen som har erfaring med folkehøgskoler? Eller hørt forskjellig om det? Isåfall gjerne fortell!

Nå er det også kun en skriftelig og en muntlig eksamen igjen, blir så sinnsykt godt å være ferdig med det... Selvom jeg fortsatt syns det blir rart å være ferdig på skolen.. Nå kan jeg faktisk bestemmer akkurat selv hva jeg har lyst til! Jeg kan jo velge å sove et år om jeg vil det?! Hehe.. Men det skal jeg nok ikke!

Men nå må jeg gå, så skriver jeg snart igjen <3
Håper på mange koselige kommentarer!