lørdag 30. mai 2009

jobbjobbjobb...

Jaja, så sitter jeg på jobb jeg da! Utrolig kjedelig med tanke på at været idag har vært helt blå himmel, døds varmt og stor sol... Men jeg må vel nesten bare tenke penger! :)
Det eneste som er kjedelig nå, er at jeg må være her til kvart over 10 etter og ha begynt på jobb klokken 3.. Det blir en lang kveld med andre ord! Hehe..
Men da blir det jo veldig godt å komme seg hjem igjen etterpå, slappe av foran Tv'en med en god film kanskje?!
Jobber i morgen også, men det er takk og pris en tidligvakt! Altså fra kvart over 8 til kvart på 3! så det er ikke så ille! PLUSS at det er en helligdag, så da blir det dobbelt opp med penger! :D
Kan vel si jeg trenger penger nå for tiden, frister veldig å kjøpe masse nye sommerklær akkurat nå! Hadde vært bra <3

Men selvom jeg jobber i helga, så er det jammen med fri på mandag også! så da kan jeg slappe av og kose med i solen da! *glede seg*

Flere enn meg som må jobbe i det fine været? Eller som er så heldige som får slappe av og nyte at sommeren er på vei kanskje?! :)
Uansett, KOS DERE masse! <3

4 kommentarer:

Anonym sa...

jobba i kveld jeg også:) men det var helldig dag etter 12 i dag så du fikk 133 % i dag og ;)

Karoline sa...

Åja :) Oioi, det var bra å høre! :D hihi

Marianne sa...

Jeg jobbet også i går, sykt kjipt, og ikke minst varmt.. Men i dag og i morgen skal jeg nyte sommeren for alt som er:) Pluss at jeg skal lese på eksamen..

Karoline sa...

Marianne:
Jaa, det er kjempe kjedelig nå som det er så fint vær!
Men det er bra du skal søta:) Flink du er!