onsdag 19. november 2008

Prøve lesing

Nå sitter jeg og "leser" på en Norsk prøve! Er så utrolig kjedelig, og alle andre ting frister mye mer! Som f.eks og bare legge seg tilbake i sofaen med kakao og se på TV!?
MEN, må man så må man.. Burde ihvertfall få lest gjennom en gang!
Idag har jeg også hatt fri fra skolen, digg! Vi har hatt en såkalt "studiedag" Haha. De trenger visst bare å kalle det alt annet enn fri skjønner jeg..
Jeg og Ida var og trente idag, det var veldig deilig! Ble god og svett :)
Har dere gjort noe spennende idag da?

2 kommentarer:

Janne sa...

Uff, det er så kjedelig å lese til prøver ;O

Idag har jeg ikke gjort stort mye, skal kanskje bake boller ellerno etterpå :P hehe

Bloggen din er så søt, Karoline! <3

Karoline sa...

Jaa :(
Åh, det hørtes godt ut altså! Heldiggrisen :)

Aww, takk :D din og altså <3