fredag 28. november 2008

Bra helg

Og der var denne uken over, så nå sitter jeg i kjellerstua og venter på One tree hill <3
Ah, gleder meg! Veldig spennende episode idag!! :O
Denne helgen skal jeg så meget, idag skal jeg og resten av jentene mine til Oslo og se Grease!
Det tror jeg blir veldig bra, selvom vi sitter liiiiiitt langt oppi der! Haha. Men vi hører :D
Etter det skal jeg og Guro dra til Bærum og sove hos søstern min til lørdagen!
Da skal vi også på Sandvika, så det blir veldig braa! Gleder meg :) Koselig å ha med Guro dit <3

På lørdag har jeg null planer ennå, men har litt lyst til å feste kanskje! Noen som vet om noe som skjer?

På søndag skal jeg jobbe fra halv 3 til 9.. Skulle egentlig ikke jobbe denne helga! Men snill som jeg er... Hehe
Er det noen fler som skal noe gøy i helgen da? Og hva?

3 kommentarer:

Marianne sa...

Så aritg:D Jeg skal på Grease på søndag:) Og vi sitter perfekt til:P hihi..
Da blir det jule shopping tenker jeg;) Jeg var btw på sandvika i dag;) Mye fint der nå..
Ha en fin helg Karoline:D

Janne sa...

One Three Hill er så bra! :D

Karoline sa...

Janne: Jaaa, døds bra :D

Marianne: Men det hørtes bra ut! :) Da ser dere nok litt bedre enn oss..
Er så sykt mye folk der syns jeg! Litt masete.. Hehe :)
Håper du hadde en bra helg søta :)