onsdag 16. juli 2008

Tidlig morgen

Idag stod jeg opp før 7, sov nemlig hos Eirik og siden han skulle på jobb 8, ble det halv 8 bussen på meg! *Trøtt*
Det er egentlig litt kjedelig å stå opp så tidlig når jeg faktisk ikke begynner på jobb før 8! Hehe! Men koste meg veldig :)
Idag skal jeg bare jobbe fra 11-18 så det kan jo bli gøy! Selvom jeg har veldig lite lyst til å jobbe idag! Etter jobb så har jeg null planer faktisk, kanskje jeg bare skal slappe av? Det hørtes jo ikke dumt ut egentlig!

Skal snart bestille meg frisørtime igjen, når tante ikke har ferie mer! Da blir det lyse striper og krøllr igjen! Gleder meg litt.. Syns ikke jeg passer med det rette håret, liker det litt mer rotete og uordnet! hihi
Nå skal jeg lage meg en god frokost og slappe av foran Tv'en før jeg drar på jobb!
Ha en fin dag alle sammen! :)
Skal prøve å få blogget mer snart, og ihvertfall legge ut litt bilder <3

5 kommentarer:

Ivana sa...

Tusen takk:)<3 Ja vi hadde det litt for gøy.Hehe.

Du er kjempe pen med krøller <3 Passer som jeg har sagt hundre ganger,med alt!

Karoline sa...

Hihi, ja det så gøy ut vennen!
Takk :D Skal ta det snart igjen, syns det er litt fint :) hihi

Karoline sa...

<3 Søte Vero!

Anonym sa...

Du kler krøller;) Alt kler den smukke;*

Karoline sa...

Aww, takk søtnos :D <3