mandag 21. juli 2008

6 dager igjen

Nå er det 6 DAGER til jeg fyller 18! Gleder meg som en unge.
Endelig kan jeg kjøpe mitt eget drikke! Haha ;D Slippe å snylte på vennene mine eller broren min!

Skal feire sammen med jentene mine ute i Partytelt her hjemme på lørdag! Kommer til å bli kjempe koselig :) Skal også spise på hotellet den søndagen jeg har bursdag sammen med familien! Og deretter ha kaker og kos her hjemme etterpå!
Kommer til å bli kjempe braa! <3

Nå jobber jeg bare tirsdag og onsdag igjen denne uken, så skal jeg til frisøren på Torsdag og stripe håret! + at jeg skal møte Elisabeth så vi skal ordne til bursdagen!

Håper alle andre søte bloggere har en super sommerferie <3
Nå kommer snart godværet :D

<3

5 kommentarer:

Ivana sa...

Gratulerer med dagen din som er i dag!
Skrev til deg på facebook også da:)
<3 Glad ideg vennen

Karoline sa...

Gratulerer med dagen som var søte deg!!

Anonym sa...

Det var vell koselig og feire 18-årsdag ? :)

Ivana sa...

Søta! Jeg har fått ny blogg. Håper du vil bytte linken.

www.Ivana.blogg.no

Anonym sa...

Gratulerer med dagen som var! :)