torsdag 10. september 2009

4 mnd <3

Idag har jeg vært sammen med kjæresten min i 4 mnd! Koselig <3
Håper det blir mange mange mange flere mndr fremover, med tanke på at jeg digger han!

I helgen skal jeg også i bursdag, til Caroline! Gleder meg utrolig masse! Selvom jeg må komme dit etter jobb, og jeg slutter kl 9... Men men, kan jo hende jeg får gått litt før! Da skal jeg ihvertfall kose meg med godt mat og godt drikke! Hihi. Blir koselig!
Hva jeg skal ha på meg er ennå usikkert, men har en kjole jeg ennå ikke har brukt! Det er en kjole som nesten alle andre har, den fra Nelly med silke sløyfe på brystet! Hehe. Men jeg kjøpte den grå, og den har jeg ikke sett på sååååå mange! Jeg gleder meg ihvertfall, liker å pynte meg litt! :)

Liker du å pynte deg?

Legger ved et bilde fra bursdagen til Ida også, her har du meg, Guro, Martine, Ida og Kristine!<3
Og det jeg hadde på meg var en lys bukse og den mintgrønne toppen fra Marlene Birger!
Og ja, jeg ser litt fjern ut... Hehe.

Ha en fiiiin dag!

Ingen kommentarer: