tirsdag 9. juni 2009

Eksamens forberedelser...

Nå var siste eksamen igang, nemlig muntlig! Det er noe jeg har gruet meg til en god stund, men får håpe jeg klarer å gjennomføre det på en bra måte! :)
Jeg kom opp i Religion, Monoteistiske religioner! Vet ikke helt hva jeg mener om det, syns det kan være greit, men syns også det kan være veldig vanskelig! Men jeg får prøve så godt jeg kan! :)

Disse to forberedelses dagene går da til å være hos søstern min i Bærum, sånn at hun kan hjelpe meg! :) Det trenger jeg! Hehe..
så nå drar jeg snart, så da snakkes vi når jeg er hjemme igjen!

Ønsk meg lykke til!! :D

Legger også ved et bilde av den herlige kjæresten miiin <3

4 kommentarer:

Caroline Mathilde sa...

Lykke til vennen min:)

Maria Isabell sa...

Så søt kjæreste :) Masse lykke til !! Dette går så bra så :D

Janne sa...

Håper det gikk bra :)
Kjæresten din er skikklig kjekk! :)

Karoline sa...

Caroline Mathilde: Takk søtis:)

Maria Isabell: Takk! hihi. Tusen takk! :D

Janne: det gikk helt ok :)
Hihi, takk søta! :)