onsdag 29. april 2009

Russetid igang!

Nå er russetiden igang, på mandag kunne vi gå med russebukse på skolen! så nå skal vi gå med den helt til 17 mai! Kanskje litt ekkelt, men det er jo ganske morro også! :D
I morgen er det russedåp, da skal vi bli døpt av to russeprester! vi skal kjøpe et drikke til en av prestene og en øl eller rusbrus som vi skal døpes med! Ekkelt, men morro! :)
Etter det er det en kjapp tur hjem i dusjen og videre til TRYVANN! Jeij.. :D
Tror det blir kjempe bra, gleder meg ihvertfall som en unge! Skal prøve å få tatt litt bilder der også, som jeg skal få lagt ut etterhvert! (Er veldig dårlig på å legge ut bilde...sorry)

Tok et bilde av russebuksa mi også, bare foran da! Men her er den :)
Jeg valgte å være rødruss jeg da! Hva var/er du? rød, blå, svart? :)

Nå er også bilen vår så godt som ferdig! :D Bare litt smårusk igjen! Den ble ihverfall dødskul, og alle jentene er kjempe fornøyd! :) Gleder oss til å vise den!
håper ihvertfall at alle andre får en knall russetid, sånn som jeg skal få til! :D:D

7 kommentarer:

Kristine sa...

Så kul russebukse du hadde, rødruss er jo så klart best ;b
KOS deg i kveld da ;)

Karoline sa...

Takk skal du ha! :D
Ja, det er jeg enig i! hihi :)

Anna Margrete sa...

Jeg gleder meg itl jeg skal være russ :D

Karoline sa...

Det burde du! Det er kjempe morro :D

Susanne sa...

Ny utfordring ute og går!
Jeg utfordrer deg til å lage en videoblogg der du svarer på følgende spørsmål:
1. Hvorfor begynte du å blogge?
2. Si en blogger du kunne ha tenkt deg å kysse! Gjerne hvorfor…
3. Hva mener du om topplisten på blogg.no?
4. Til slutt: Si 5 ting som irriterer deg!
Utfordre så noen nye! :)

hedda sa...

råsøtt profilbilde!

Karoline sa...

Susanne Andersen:
Ja, jeg får prøve på det altså! Er ikke så teknisk av meg, men får prøve. hihi :)

Hedda: Ntåå, takk :D