torsdag 12. mars 2009

Det lille nye

Nå har jeg surret litt rundt inne på Hennes & Maurits igjen, og der slipper jeg aldri gratis unna! Hihi.. Dette bestilte jeg denne gangen,Bikinien er rosa, med paljetter på! Tror den blir veldig fin til sommeren når man får litt farge på kroppen!
Første singletten er fra gutteavdelingen faktisk, bestillte M, for jeg vil at det skal være litt størrelse på den! Den er sikkert veldig fin til Ola shorts eller skjørt!
Den siste syns jeg var utrolig kul, den kan man både bruke om sommeren og på fest!
Tror den er ganske kul hvis man skal ut eller i bursdag f. eks! Men den tror jeg også kan bli fin til sommeren når fargen er kommet! Det ble heller ikke så alt for dyrt!

Men jeg må ærlig innrømme at det er nesten litt skummelt å titte på hjemmesiden til Hennes og Maurits! Hva syns du om H&M? Handler du der ofte?

Jeg gleder meg ihvertfall veldig til å få denne pakken i posten! :)

2 kommentarer:

Marianne sa...

Så mye fint da=)Den leopardtoppen har jeg også, stilig!

Karoline sa...

Takk vennen! Ja, den var litt kul :D