tirsdag 9. desember 2008

Snart jul

Nå nærmer julen seg med stormskritt! Er jo allerede 9 desember idag! Fy som tiden flyr..
På skolen er det også veldig lite å gjøre, men de prøver å fylle timene med alt mulig rart, bare for at vi skal være der!
Den 18 Desember så skal vi ha russeball, noe jeg gleder meg utrolig masse til <3
Har kjøpt kjole også, den er utrolig fin! :) Skal legge ut bilde når jeg får den tilbake fra hun som skulle sy den inn litt :) Veldig fornøyd ihvertfall!
Denne helga har jeg kost meg og slappet av, og på lørdag var jeg med Elisabeth i Hønefoss og festet litt! Veldig veldig gøy! Haha. Har et bilde jeg skal legge ut, men husk: Vi er ikke heelt edru! :p
Veldig morsom kveld, og det er en ny topp jeg har på meg! Den er veldig kul :D
Har dere gjort noe gøy denne helgen da? :)

Ingen kommentarer: