mandag 2. juni 2008

3 uker til sommerferie

Nå er det 3 uker til sommer ferien alle sammen! Gleder dere?
Jeg gleder meg utrolig masse.. Blir godt å være ferdig på skolen! Gjør ikke noe der uansett.. Hehe!
Nå for tiden er jeg litt tom for ideer om hva jeg skal skrive her!? Noen som har noen forslag? :)
Har prøvd å ta bilde av antrekk, men har ikke digitalt kamera som funker(må skaffe nytt) og mobilbildene er såå dårlig.. Men skal prøve å få til noe snart :D
Men nå skal jeg legge ut et bilde jeg syns er litt morsomt.. Og nei, jeg har ikke satt de sånn selv..Jeg har faktisk satt de sånn automatisk, ettersom jeg har brukt de. Gøy ikke sant?


8 kommentarer:

V sa...

hahahhaa genialt

Karoline sa...

Haha, jeg veit! Verste er at jeg ikke satt det sånn heller:p

Janne sa...

haha, det var litt morsomt med de skoa da :P
btw, profilbildet ditt var drit fint! :)

Karoline sa...

Haha ja :D
Tusen takk :) hihi

Anonym sa...

Haha, najs! :D

Karoline sa...

Haha ;D

Ivana sa...

haha så stilig bilde!:D

Karoline sa...

Haha, ja det var litt gøy, når jeg så det dagen etter:D